Ruszamy w podróż do przeszłości.W ostatni piątek września, z okazji Dnia Chłopaka, rodzice uczniów klasy 3a i 3b zafundowali swoim pociechom, wyjazd na wycieczkę  do Jura Parku w Krasiejowie. Dziewczynki złożyły życzenia  chłopcom, a wszyscy mogli skosztować pysznych babeczek upieczonych przez mamy. Pomimo, że wiele dzieci już wcześniej odwiedzało to miejsce, to przez cały dzień było słychać okrzyki zachwytu. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od niesamowitych emocji doświadczonych podczas projekcji filmu w kinie 5D. Przy dinozaurach wyglądaliśmy jak krasnoludki.Następnie przeszliśmy do Oceanarium, gdzie w okularach 3d, oglądaliśmy zachwycające olbrzymimi rozmiarami stworzenia z pra przeszłości. Widok zapierał dech w piersi, ale było też, kilka par oczu, zamkniętych oraz rąk zaciśniętych w dłoni opiekuna. Wędrowanie ścieżką edukacyjną, zaczęliśmy od ciekawego i tajemniczego miejsca - Tunelu Czasu. Z jadącej kolejki turystycznej, w okularach 3D i dzięki przeróżnym technikom multimedialnych, zobaczyliśmy jak powstał Układ Słoneczny, Ziemia oraz pierwsze formy życia. Była słoneczna i bezwietrzna pogoda, więc spokojnie udaliśmy się na Wyprawa do Krasiejowa to wspaniała przygoda.półtorakilometrowy spacer ścieżką edukacyjną, wzdłuż której ustawiono ponad 200 modeli efektownych i gigantycznych dinozaurów. Obok każdego są tablice informacyjne, które ułatwiły nam identyfikację gadów i dostarczyły ciekawostek na ich temat. Po drodze odwiedziliśmy pawilon z wystawą skamieniałości triasowych kręgowców „in situ” (w oryginalnym złożu). Po tak ogromnej dawce naukowych obserwacji, nareszcie główna atrakcja – plac zabaw, gdzie biegając, kręcąc się, wspinając, zjeżdżając i krzycząc,  dzieci odreagowały wszystkie nagromadzone emocje. Wycieczka była wspaniała, a każdy uczestnik, chciałby  znów tam pojechać. Dziękujemy rodzicom za bardzo trafiony prezent.